Boncuk3838 aynı haldeyim😞 neden olduğunu bilememek çok yıpratıcı. Süt mü az, çok mu, gazı mı var, bir yeri mi ağrıyor… bir sürü şey geçiyor aklımdan. Genelde mutlu görünüyor. O zaman geçecek diye kendimi sakinleştiriyorum 🙈 sadece sütüm azalacak diye korkuyorum