Caglaaaa Arkadaslar merhaba bebelac gold yeni kulanmaya basladımda cok köpürüyor ve zor cözülüyor sanki normalmi pütür pütür kaldı hep
Nurmry Caglaaaa ben ketıll da ısıtıyorum önceden kaynatıyorum kaynamış oluyo geceleri ılık şekilde katıp veriyorum sıcak yapmadım hiç ılık yaptm belki sıcak yapyosundur ondn olabilir bilemedim🤦🏼♀️🙆🏼♀️