Merhaba öncelikle pazartesi çektirdim biraz detayli anlaticam çünkü ger kısmı çok önemli kendimce aldiğim önlemleri anlaticam. kızım iki aylik pazartesi aşısı için sağlık ocağina götürdüm aşı vuran hemşiremiz muhakkak yaptirmamiz gerektiğini çok önemli Bi konu olduğunu erken tanımın da çok önemli olduğunu söyledi. Mümkünse bugun ya da yarin yaptirin vakalar articak ertelemeyin dedi. Biz de apar topar sefaköyde doğum yaptiğim hastaneye gittik. Neolur nolmaz diye önce girip çocuk doktoru var mi kalça ultrason çekiyormusunuz diye sordum çünkü devletten randevu aldiğinda iptal etti gittiğim hastane özel eğer bebekle girip iptal olduğunu duysaydım kendimi affetmezdim. Akabinde arabadan pusetinde kızımı aldim kendimce aldiğim önlemleri anlatim kolay değiştirebilecek kiyafet giydirdim, ellerine eldiven yüzüne yetişkinlerin taktığı beyaz maskede taktım Bi tek gözleri gözüküyordu. Pısetin üzerine ince örtü örttüm. Hastaneye girişte herkesin ateşi ölçülü eldivenleri çikartiliyırdu orda beni beklememek adina hemen içeri aldilar eldiven olayina falan hiç sokmadılar (eşimin hem ateşine bakilmiş hem eldiven konusunda uyarilmiş yani ortalama 2, 4 dk orda oyalanmiş oldu) ben hiç beklemeden geçtim. Hiç kalabalik değildi hemen sira bana geldi çocuk doktoru iyi ki getirdiğimi bu konunun ertelenecek Bi konu olmadiğini söyledi. (bu arada Bi daha doktora kontrol amaçlı getirmeli iyim ne zamana getirim diye sordum doktorumuz ciddi bişiyi olmadan asla getirmemelsin dedi) Normal kontrolünden sonra hemen usg ye yönlendirdi çektirince bebeği geri götürme hemen çikart in sonucu getirmen yeterli dedi. Usg de de hiç beklemedik. Usg yi çeken kişi kendinde çok önemliydi sosyal mesafeye fazlaca uyuyordu şöyle ki odaya ben girdim o çikti o çikti ben girdim o sıra kızımın pijamasi düştü hemen Bi poşete koydular pijamayı başka bişiy giydirin bunu sakın giydirmeyin yıkamadan dediler.ortalama 5 dk da çekildi çok kısa Bi işlem eşim hemen arabaya götürürdü ven doktorin yanına gittim sonuçlsri gösterdim. (Şu an içim çok rahat) bu aralarda geçiş aşamalarında gen devamli hastanenin dezenfektanindan kullandım arbaaya geçince hemen kızımın kiyafetlerini değiştirdim önce ellerimi kolonyalayip eve gelip hemen hepimizin kiyafetini değiştirdik ellerimizi ağzimizi yıkadık. Umarim faydali olur 💜