Seher3377 canım benim esimde yıl dönümünde 4 kişilik bi pasta aldı kızımızla evde üfler yeriz dedik bi geldi bi dilim yedi annemede 1 dilim veriyim dedi . Dedimki biz bi yiyelim o sonra yesin yada yemesede olur ben oturdum 2 dilim birden yedim oda 1 dilim annesine götürdü sonrada diyoki pasta çok güzeldi keşke bi dilim daha olsa, bende dedimki vermeyeydin anana kendin yerdin 😂😂😂 sende otur ye yediğini doyana kadar. artık kalanlardan bi dilim indirsin eşin saçmalığa bak yaaaa