Haticeakan İşimi dökmek istiyorum başından geçen varsa akıl verebilir 😖 allahım çocuk kakasını hiç yapamıyordu hep mosmordu damla gaz ilacı bana msn demiyordu iki gündür dellendi çığlık çığlığa ağlıyor ya sanki biri canından bişey kopartıyor gibi neyse acile götürdük gece kolik dediler kakasında sarı ama koyu bişey farkettim dedim siyah veya beyaz olmadıkça sıkıntı Yok kanama olursa gel dediler sabah kanamada oldu soluğu gene hastanede aldık ultrason röntgen hepsi yapıldı kan alerjik dedi röntgendeysen sol böbreğin geniş olduğu farkedildi hamilelikte olmuştu ama geçti denmişti nefrolojiye götürdük inceledi bende ekstra tahlil isteyeceğim dedi kan idrar bişey çıkar diye korkuyorum 😖
Gmzcaglar Haticeakan bende goturdum ama ultrasyon icin subata gun verdi o yuzden sordum hangisi istanbulmu