Bertug_bebek Kızlar 7. 5 aylık bebeğim var. Kan damlası ve d Vit bitti sizce kullanmalı mıyım tekrar. Ne zmana kadar kullanmalıyım. Siz ne zmana kadar kullandınız…
handekh Bertug_bebek kan damlasi kullanmiyoruz ama d vit icin doktorumuz 2 yasina kadar kullanacak demisti. Bence doktora sormadan birakmayin
Htbza Bertug_bebek kızım 8 aylık saglik ocaginda kan tahlili yapildi kanı gayet iyi damlaya devam ediyoruz ayrica heray duzenli doktor kontrolune goturuyorum kan damlasi bestiron d vitaminini de pedia d kullaniyoruz
Bertug_bebek [silindi] kan damlası kabızlık yapıyo ama gün aşırı versem olmaz mı lı. Malum doktora da gdemıyoruz.
Arascyln Bertug_bebek günaşırı vermezsen faydasını goremezsin. Bu yüzden kanı düşük çıkarsa bir yaşdan sonra en az 3 ay daha kullanman gerekir. O da yükselmesine bağlı
Bertug_bebek Htbza bnde kullanıyorum ama malum durumlar bellı hastaneye gdemıyoruz. Aylık kontrolu de kaldı bu ay o yuzden bılemedım napcam ı. Yine teşekkür ediyorum canım 🤗
[silindi] Bertug_bebek Sağlık ocağındaki kullanıyorsanız dimi . Sıdefer, bestıron Bi çok çeşit var hangisi size daha uygun gelirse :)