Esraaaae Kızlar 3 aylıkken bebegime menenjit aşısı yaptırdım 5aylık olunca 2.doz yapılacaktı ve suan 5 aylık sizce götürmeli miyim
Janss Esraaaae Dozları erteleme süreleri çok sınırlı maalesef. İlk dozlar için düzenleme yapılabilirdi.
Singlemom Esraaaae bizimde 2.dozumuz vardı babası şuan amerikada kesinlikle diyo bebeklerde çok zor atlatıyomuş orda ölümde çok beni çok korkutuyo 😢😢 risk alamıyorum evden çıkmıyo Nası olsa gerekirse yaşında tek doz daha vurdururum biter götürmedim
Icot Esraaaae ertelenmemeli bence. Bizim de bexsero ikinci doz yarın vurulacak mecbur götüreceğiz. İlk doz 14 şubattı.
Esraaaae Janss 2 ay önce nimenrix ve bexsero yu yaptırdık şimdi tekrar yapılacak Bi kaç ay uzatılamaz mı bilginiz var mı
Janss Esraaaae Hayır 2. dozlar kesinlikle vaktinde yapılmalı, doktorunuzun önerdiği takvime mutlaka uyun. Örneğin ilk doz 9. ay da ya da 1 yaşta yapılabilir ama koruyuculuğun tam sağlanması için 2. doz zamanı önemli.
isill Janss kizim 4 aylik menenjit asisi biz henuz vurulmadik genelde 9. Ayda mi baslatiliyor fkriniz var mi?
Esraaaae Singlemom Dr umu aradım getirin diyo salgın döneminde aşılar ihmal edilmemeli diyo şaşırdım napıcagımı😞kaç aylık bebeğiniz
Esraaaae isill 3. Aydan itibaren başlanıyor 3 aylıkken ilk doz vuruldu şimdi 5 aylığız 2 doz vakti geldi
Janss isill Yapılabilir doktorunuz uygun görürse. A grup ve B grup birlikte 9. ayda başlandı oğluma. ☺️
Minik_Hanim isill 3, 5, 7 veya 9da başlanıyor. Başlama zamanına gore toplam doz sayısı değişiyor. 3. Ayda başlarsanız toplam 7 doz oluyor. Ilerki aylarda başlarsanız toplam doz sayısı azalıyor. Doktorunuza sorun detaylı bilgilendirme yapacaktır..
Icot Esraaaae 1 yaşında yaptırmıştık. Tam ayını hatırlamıyorum. Sanırım 15 aylıktı. Notlarımda göremedim sanırım yedeklemişim.