Havva123 [silindi] ah canim bende arastryrm formda herkes bi isim demiş ama bilmiyorum ünal beye gidiyoruz suan biz yani 1 kere gittik sonra virüs çıktı zaten
[silindi] Havva123 bizde bowerde ki ilhami beye gidiyoruz ama bazen ilgili bazen ilgisiz bilemedm yani
Semapoyraz Ben oğlumu oraya götürüyorum çok ilgili mütevazı çok iyi doktor hiyyenlik acisiindan da iyi
mgymst7038 Bende bekleyeyim şurda memoria Mehmet emin günel e gidiyoruz iyi ilaç falan çok önermiyor ama soğuk biraz 😕
Havva123 Zerrin yalvaç da cok duydum numarasını falan veriyormuş ama bizim alerji şüphesi var inek sütüne karsi o yüzden özellikle bu alanda tecrübeli biri lazim oda daha denk gelmedim