Pamukprensveannesi Hanımlar 10 gün oldu doğum yapalı hala sancılarım var kasıktan ve belden giriyor normal mi ? Teşekkürler. 🙏
gezentianne Pamukprensveannesi Benim hiç olmadı🙄 ama ilk birkaç gün karnın kasılabilir emzirirken dediler .emzirdikçe rahim daralıyormus,ama belden karından giren ağrım olmamıştı. Çok sancı mı çekmiştiniz?
Tuana4747 Pamukprensveannesi afet agrisi gibi ağrılarımin olabileceğini normal olduğunu söylemişti doktorum
Denizkusu Pamukprensveannesi ağrı oluyor genellikle 40 çıkana kadar olur hafifleyerek geçer kendinizi sıcak tutun yeter..
Pamukprensveannesi gezentianne suni sancı verdiler 3 gün :/ baya kötüydüm doğum öncesinde bundan kaynaklı olabilir mi acaba bu arada emziriyorum fakat sütüm yok henüz. Bundan kaynaklı olamaz herhalde
Tuana4747 Pamukprensveannesi ben doktoruma kendi adıma mesaj atayım.canim cevap yazar görünce en geç 2 saate cevap yazar