Merhabalar oğlumuz bugün 33. Günlük ve uzamış sarılık olduğu tespit edildi testleri yapıldı ama herhangi bir sorun çıkmadı doktor yine bolca emzir ve çiş kaka yapsın dedi. Ancak kaka yapmamıza da sorun var ve çok ıkınıp kızarıyor bu iki konu da napmamıç gerekiyor 🙏 bize yardımcı olun lütfen