Aselinannesii6 Meraba anneler emzirirken bebeği tutuyoruz ya elimizle poposuna kadar kolumuz yetiyo ayakları boşta kalıyor bi sorun teşkil edermi acaba aklıma takıldı
Deletedmom278 Aselinannesii6 Yastık kullanıyor musunuz? Bası hafifte gövdesi yastığa gelsin bacaklarına siz destek verin. Yani bacakları cok eğik durursa belden aşağı rahat edemeyebilir.
Katipmoms Aselinannesii6 etmez hiç bişey olmaz ben hangi göğsümde emdireceksem o yanıma alıyorum herkez gülüyor bu nasıl emzirme diye ama hastanede hemşire öyle gösterdi öyle kaldı alıstım baska türlü yapamıyorum bebek gaz yutmasın gerisi önemli değil
Aselinannesii6 Deletedmom278 evet ben destek vermeye çalışıyorum bazen bi elimle bebeği diğeriyle göğsümü tutnca bacaklar boşta kalabiliyor yastıkla destekliyorum