zehrahifa yanlış hatırlamıyorsam ilk kontrolü 3 gün sonra oluyor
zehrahifa bize hastaneden çıktıktan sonraki 3.gün götürün demişlerdi
zehrahifa 4. Gün ve 30. Gün gittik biz