SelmaYakup Merhaba doğum öncesi rapor parası e devlette yatmış olarak gözüküyor ama 1660 tl net maaşım vardı benim 2 aylık 1700 tl yatmış bu nasıl olabiliyor anlamadım açıklayabilir mı birisi nasıl oluyor daha yatacak mı?? Siz nasıl aldınız??
Mltm Rapor başlangıç ve bitiş tarihine bakmalısın benim parça parça yattı rapor param. Sgk ya sorduğumda maaşını hesaplamasını yapıp yüzde bilmemkaçını ödüyorlar tarzı bişey anlattı. Tam maaş değil diye biliyorum o yüzden.