melekustundag Kızım 9 aylık ve değişiklik ıstiyorum. Saçımı boyamak istiyorum. Bu konu hakkında bilgisi olan varmı ? Çok araştırdım. Bazı yerlerde boyanmaz diyor bazı yerlerde de boyanır diyor. Emin olamadım. Boyatan var mı aranızda ?
Sedaeylul1 melekustundag ben saçlarımı 40 muz çıktığında boyattım ama organik boyayla hiç bir sorun olmadı canım