Selamün aleyküm herkese oğlum 7 ay 11 günlük ve doğduğundan beri slepyy bezini kullanıyorum bu zamana kadar Az sorun yaşadım ama slepyy 4 numaraya geçtiğim zamandan itibaren oğlum sürekli küçük tuvaletini çıkarmaya başladı 3 numara sıkıyor 4 tam oluyor aslında ama nasıl çıkartıyor anlamıyorum bez değiştirme kararı aldım lütfen kullanıpta hiç sorun yaşamadığınız bezleri önerirmisinz