Sevgili anneler tekrar merhaba 😊 Öncelikle hepinize sağlıklı günler diliyorum. Size danışmak istediğim şey şu, bebişlerimize her alt değiştirme sonrası pişik kremi sürmeli miyiz? Ben sebamed kullanıyorum. Bir kez pişik olmuştu, doktor bir pişik kremi yazdı geçene kadar günde 3 kez kullan dedi. Sonrasında tekrar sebamede döndüm ama her alt değiştirme sonrası sürmem gerekiyor mu bilmiyorum.