Nurgoncu_ dikkat ediyorum tmelisin ve çok hulseksr yani kussmasi çoksa Dr soylemen lazım.kilo.kaybi yapar ama evde gazını muhakak çıkar, yuksek tut başını biraz varsa reslu yatağına köy yoksa netten.bak evde sen öyle yaparsın yatağını , emzirirken de başını yukarda tut eğimli ,çok sallama hemen kapdirma bekle biraz öyle kaldır sık sık ama azar azar besle