Dkosretas
Merhaba anneler Doğum yapalı bugün 1 hafta oldu Doğumdan önce kanım 10 lardaydı Doğumdan sonra nefes alamamaya çok fazla yorulmaya ve baş dönmesi başladı. Doktorum kansızlıktan dedi. Doğumdan sonra benim gibi olan var mı? Varsa tekrar yükseltmek için neler yaptınız?