Mahza Hanımlar oğlum 14 aylık saçlarını hiç kestirmedim doğduğundan beri. Şu karantina günlerinde evden çıkmıyorken kazıtsam mı diyorum ama kıyamıyorum da. Sizlerden var mı yapan, ne kadar sürede geri çıktı ve nasıl çıktı ?
Zeyno111 Mahza Doktorlar bunun açıklamasını da defalarca yaptılar deri altıyla alakalı saçını defalarca kazısanızda değişen bir şey olmayacaktır o yüzden ben düşünmüyorum 😇
Ikrazumra19 Mahza bence bu yapisal birsey ne kadar kazitilsada olmayinca olmuyor siz bilirsiniz tabi ama goruntu olarakra hos durmuyor 😊
[silindi] Mahza kazimayla gürlerdenim ilgisi yok diye duydum bende yapmayı düşünmüyorum biraz genetik biraz beslenme vitali eksikliği ne göre oluyor bence kazımaya gerek yok
Aysegul1910 Mahza kazıtmak değilde biz 3 numara mi ne deniyor işte öyle yaptık evimizdeki makineyle oğlum 6 aylık 1 hafta oldu keseli çabuk uzuyor en azından hepsi aynı boyda uzuyor ve daha sert çıkıyor 😄 küçükken benim saçım çok seyrekmiş annemler 1-2 kere kestirmiş şuan saçım baya bi sık dökülüyor kel kalcam diyorum etrafımdakiler dalga geçiyor 😒
mihrosum Benım kucukken defalarca kazıtıldı yinede gut cıkmadı. Ben hıc inan inanmıyorum. Cevremde ornegı cok.
larenikra2020 Mahza yani ne kadar etkisi var bilemiyorum ama ilk saçı kesmek ardından çıkan saçların daha gür ve sağlıklı olduğuna inanıyorum iki çocuğuma da yaptım kiii hatta yeni 3 aylık kızımın saçlarını makine ile sıfıra vurdum 2 hafta olmadan maşallah gayette gür ve hızlı uzamaya başladı. Bende bu karantina günlerini değerlendirerek nasıl olsa çıkamıyoruz çıkana kadarda uzar diyerek kestim çünkü saçları inanılmaz dökülüyordu ağzına kaçıyordu sürekli. Yattığı yer kıl içinde kalıyordu iyiki de kesmişim diyorum. İlk çocuğumunda maşallah peruk gibi saçları var
Deletedmom278 Mahza Saç biraz da genetik nasılsa öyle yani. Biz sünnet diye 7.gün yapacaktık ama 10. Gün kazadik. 😂Dökülmeler olduğu için tamamen çıkması 6. Ayı aldı. Ve şuan gerçekten çok saçı ve kıvırcık. Bunun kesmekle alakası olduğunu düşünmüyorum ama.