Melek35 Kizlar 1 aylik kizim sut sagma popasi almak istyorum manuel sutumu artirmak icin ise yararmi sizce bide hangi markanin cekim gucu yuksek ve guze
Zehra1116 Melek35 Janss mochi almıştım ürün yorumlarından dolayı kesinlikle almayın pişman oldum hem göğüs ucuma yara yaptı hem de bir göğsümden 20 cc geliyor onda. Mayısta iş başı yapacağım benimde almam lazım lansinohun ya da aventin elektrikli olanını almayı düşünüyorum.
Janss Zehra1116 Manuelde ben Mochi’den çok memnun kaldım. Yaklaşık 15 ay sağım yaptım, biraz tecrübeliyim bu konuda. Elektrikliyle bir olmuyor elbette çekim gücü. Lansinoh çok iyi, tekli olanı kullandım. İmkan varsa Medela öneririm ama elektriklide.
Zehra1116 Janss demek ki kişiden kişiye kullanımı ya da yarayışı değişiyor. Teşekkür ederim medela markasına da bakarım. Sağlıcakla kalın.
zeynepafra Melek35 elektrikli almalısınız bence manuel sütü artırmıyor mochide bebeğinde emmesi gerekiyormuş baby plus almanızı tavsiye ederim hem uygun fiyatlı hemde kullanışlı