Daha hayata gözleri açılmadan evlendiriyorlar çocukları. Veya evleniyorlar. Sonra olacakları da bir yasa çıkarıp temizlemek mi gerekiyor ? Herkes akıllansın artık ya! Bunun nasıl mantıklı bir açıklaması olabilir? 14 yaşında kızınız adamın birine kaçıp hamile kalsa, kaçtı eşi hapse atıldı kızım mağdur oldu der misiniz? Hangi anne bunu kendi kızı İçin diyebilir? Cevap verin. Kendi kızınıza der misiniz kendi isteğiyle kaçtı, hamile ve şu an mağdur diye?