Hasret bizde de doğduğundan beri hiç pişik olmamıştı. Kıpkırmızı oldu sudocrem sürdüm bi geçiyor bi tekrarlıyor. Dün doktor kontrolümüz vardı mantar olmuş ilaç verdi şimdi biraz geçti gibi. Bezini tutmuyorum değiştiriyorum sürekli, bakım kremi kullanıyorum, 1 gün arayla yıkıyorum. Nasıl oluyor anlamıyorum gerçekten. Bi doktora götürün bence daha sağlıklı olucaktır. Geçmiş olsun 😔