Kızlar bebeğim iki aylık bazen emerken nefes borusuna kaçırıyor sütü baya morariyor kötü oluyor panik yapıyorum bende oksurup ağlayınca rahatlıyor yanımda birileri vardı böyle olduğunda annem falan yardımcı oldular ben tekken böyle bı durum olduğun da yine nasıl müdahale edebilirim ne yapmam lazım