Bebeğim 45 günlük, 1 kez aşı ve dr kontrolü dışında hiç dışarı çıkarmadık. Bende öyle hiç dışarı çıkmadım, malum karantina kafayı yemek üzereyiz evde. Sitenin bahçesine çıkarsam arabasıyla gezdirsem acaba hafta falan olur mu? Hava 20 derece. Tecrübeli anneler ne dersiniz? Bebişlerinize hava aldırıyor musunuz hiç?