Merhaba, gündüz 45 dk dan az sürede uyanıp tekrar uyuyamayan bebeklerin uykusuna felaket uykusu deniyormuş. Ve nasıl uyuduysa geri o şekilde uyutulmak istiyormuş. Benim bebeğimde 5,5 aylık. Ve aynı bu şekilde ayagımdan indirir indirmez uyanıyor. Nasıl geçicek bu durum. Siz bir çözüm bulabildiniz mi? Vallahi gına geldi😫