Merhaba. 9 aylık bir bebeğim var. Ek gıdaya geçişimizde nuk nature sense alıştırma bardağı aldım. Bebeğim kullanmadı. Bende markette bebek reyonunda wee baby mini alıştırma bardağını görünce aldım. Biberon ucu olan kısmını kullanıp bardak başlığını kullanmadı. Bu süreçte başka alıştırma bardağı alıp deneme fırsatım olmadı. Ara ara nuk marka bardağı deniyorum ama asla kabul etmiyor sanırım başka bir bardak denemem lazım. Sorum şu ki Kullanıp memnun kaldığınız alıştırma bardakları nelerdir ? Pipetli bardakları bebekler ne zaman kullanmaya başlıyor ? Şimdiden teşekkür ederim 🥰