linags benimde bebeğim 2 aylık canım aynı sorun bende de var gündüz uyumuyo direniyo sallıyorum ayağımda uyuyo bıraktığım anda gözleri fıldır fıldır sensör var resmen diyorum 😂ben meme ve mama veriyorum sütüm az tek göğsümde var sütünün az olup olmadığıyla alakası yok bence çoğu anne aynı çünkü bebekler bi değişik anacım 🤣kilosu çişi normalse doyuyordur merak etme geçecek inşallah geçecek 🙏🙏🤲🏻💐