Merhaba güzel anneler.Biz bugün 3 ay 12 günüz.Geçen hafta gayet iyiydik.Yani hem modumuz hem uykularımız.Gündüz uykularımız en az 45 dk 1-1.5 sa güzeldi.Dünden beri uyanıklık süresine de dikkat edip uyutuyorum.Yarım sa uyuyo ağlayarak kalkıyo.Tok da olsa böyle.Gaz da var biz de hala tabi.Ama geçen hafta hiç böyle değildi.Atak başladı.Bu atak 1 ay mı sürecek?? (bu arada ben doğduğu tarihe göre bakıyorum.Çünkü bir önceki atakları hep ona göre yaşadı.Doğum tarih 02.01.20.Beklenen 9.01.idi.)19.hfta atağı diyor ama takvimde 14.5-19 arası kırmızı renk yani huzursuz diyor.Sizin nasıl geçiyo bu atak ya da geçmiş olanlar, tecrübeler nelerrr?