merlin_hypatia [url=https://hizliresim.com/ntnq9x][img]https://i.hizliresim.com/ntnq9x.jpg[/img][/url] bu şekilde yüzünden vücuduna yayılmaya başladı böyle mi oluyor acaba alerji bebeğim 35 günlük
Mom16 merlin_hypatia aynısı bebeğimde oldu. İsilik dedi doktor. 1 haftada geçermiş isilik ama geçmedi. Başka bir doktor atopik dermatit dedi yani egzama. Mustelanın stoletapia serisine geçtik. Bitti çok şükür. Nemli tutmak gerekiyor sürekli. 6.aydan sonra geçiyormuş tamamen
merlin_hypatia Yamur attım bana isilik dedi ama emin olamadım isilik daha hafifmiş gibi geliyor size hangi kremi vermişti
merlin_hypatia Mom16 vücuduna da mı kullandınız bende mustela İn normal nemlendiricisi var ama kullanmamıştım işe yaramazsa o derisine geçeyim
Mom16 merlin_hypatia evet vücuduna ve yüzüne. Mustelanın normalini kullanıyorduk stelotapia serisine geçtik. Şampuan ve balsam çok çok iyi geliyor.
merlin_hypatia Yamur 3 tane doktor görüşü aldım hepsi isilik egzama karışımı dedi nemlendirici sürmek gerekiyormuş hiç aklıma gelmemişti nemlendirici ye ihtiyacı olduğu sivilcemsi geldiğinden
gizemers Bizimde böyleydi. Doktor egzama diyip krem verdi geçti ama ara ara oldu meğer alerjiymiş. Bi baktırın.
gizemers merlin_hypatia evet süt ve süt ürünlerine. Ama geçti Allah’a şükür şuan tek tek deneyerek yiyorum