Deletedmom812 Merhaba kızlar 3 mayıs kızımın doğum günü aile içinde küçük bi kutlama yapmayı düşünüyoruz siz neler yaptınız acaba ikramlık olarak?
2018istanbul Deletedmom812 mercimek köftesi sarma Mısır gevrekli kurabiye elmalı kurabiye patatesli börek poğoça patates salatası ıslak kek cup kek standına koymuştum bir de Mısır kartonlarından alıp içine patlamış Mısır almıştım yıldız makarnalı salata zaten bir de yaş pastamız vardı
Gokceninannesiiyim Deletedmom812 benim kızım da 2 mayıs ama sadece Babası,anneanne ve dede(çocuğuma bakıyorlar) olacağımız için sadece pasta ile kutlayacağız. İnşallah salgın bittiğinde doğum günü kutlayacağım çünkü elbisesine kadar herşeyimiz hazırdı😞
Kucukkalbim Deletedmom812 Starbuck kurabiye,elmalı tart,yaprak sarma,patates salatası,su böreği,mısır patlağı,kürdanları marsmalowla süsledim ve son olarak cupcake yaptık kürdanlar batırdım 🤗
Oglumask2019 Deletedmom812 maşallah sağlıklı yaşları olsun inşallah 🌸 bizim de 25 şubattı tabi o zaman virüs falan yok 48 kişi katıldı 😍 poğaça sarma profetrol (pasta yetmez diye korktuğum için yaptım kurdan batırdım hepsine 1er tane verdim) patlamış mısır limonata 3 çeşit börek tatlı ve tuzlu kurabiye mercimek köftesi 😍
2018istanbul Deletedmom812 [url=https://hizliresim.com/UkzzC2][img]https://i.hizliresim.com/UkzzC2.jpg[/img][/url]
Melekler Bizde yaprak sarma, elmalı kurabiye, poğaça, muffin kalıplarında pembe krem şantili kekyapmıştık, Çocuklara eti cin çöp şişlere geçirmiştim, kare ikramlıklara çocuklara cips koymuştum. Orta da da yaş pasta yeter bence
Deletedmom812 Oglumask2019 48 kişi mi 😍 ne güzel bize nasip olmadı sizin varmı masa resminiz süsleme fikir olsun kafam çok karıştı
Oglumask2019 Deletedmom812 https://imgyukle.com/i/Qg2CqA https://imgyukle.com/i/Qg2S71 https://imgyukle.com/i/Qg2rEU https://imgyukle.com/i/Qg2yNH https://imgyukle.com/i/Qg2Jlo Bu şekilde yaptım canım ben 🌸 inşallah sana da güzel fikir olur 🤗
Deletedmom812 Oglumask2019 harika olmuşş ba-yıl-dımm maşallah bu arada ailenize Allah saadetinizi artırsın 🌹🥰
pamuksekerim Oglumask2019 çok beğendim benim de planladığım konsept maşallah ailenize ❤️🤲🏻 Pasta süsleme balonlar falan nerden aldınız acaba 🙂
Deletedmom133 Deletedmom812 Prenses taci Mercimek koftesi Dolma Krep Börek Isimli kurabiye Misir kutusunda ciplerim olucak Mini alman pastasi Meşrubat bizimde 24 haziran ❤ Inşallah biterse yapacağım
Deletedmom133 Deletedmom812 pudingle yapılıyor altida ırmiklı görünümü çok .hos yapımı pratik sütlü tatlı https://hizliresim.com/tQKheJ doğum günü icin hoa olur
2018istanbul Ananassuyu [url=https://hizliresim.com/MEvFlr][img]https://i.hizliresim.com/MEvFlr.jpg[/img][/url] bu da 4 yıl önce oğlumun masasıydı 🙈
2018istanbul Ananassuyu fotoğraf çekerken masayı ayarlamamışız ikramlıklar arka planda kalmış siz fotoğrafın açısına göre ayarlayın dikkat edin