Bebegım hıcbısı yemıyor akşam yatmadan once ırömıklı gece maması yapöıstum 4 kasık zar zor koydum agzına uyudu 1 gıbı uyanıp 30 ml mama içti sabah 9 da uayndı patatexlı omlet yaptım azcık yedı hıcbısı portakal duyu ıstedı hep ondan verdım neden bısı yemıyor acıkmıyor doktora gıtmek gerekıyomu 😭