Kader_dmrbs Kızlar sezeryan doğum oldum da banyo yapıcam bu dikiş yerimde bant var şeffaf ama altında beyaz birşey var üstüne bir bant almalımıyım su geçirir mi
Selvinaz Kader_dmrbs Geçirmez ayakta banyonu yap yaptıktan sonra çıkart o banti o yarayı kuru tutmayı unutma…
Zeynepaise Kader_dmrbs onu hastanede almadılar mi bende sezaryen oldum hastane aldı üstüne bir sprey gibi birşey sıktı eve gidince duş alabilirsin dediler ama kesik yerine tülbent gibi yumuşak birşey koy demişlerdi , dediklerini yaptım duşumu da almıştım
Kader_dmrbs Zeynepaise canım bana 5 gün sonra kontrole gel dedi yarın kontrolüm var yarın alıcak da bana banyo yapabilirsin dedi de bende bir sorayım dedim
Zeynepaise Kader_dmrbs beni de beş gün sonra gel dikişlerine bakalım dediler dediğim gibi bandı çıkarttılar sprey sıktılar sanki koruyucu kalkan gibiydi sonra o zamanla soyuldu