Yigitoglum_2 Bebeğim onu kullanali kakasi simsiyah oluyor önceden hiç böyle değildi rengi .. Doktora da gidemiyorum siz de böyle bi sorun yaşadınız mi?
Deletedmom245 Yigitoglum_2 prospektüsünü okursanız yan etkiler de kaka rengi değişkenliği olur. Demir ve kan ilaçların da dışkı rengi değişiyor bu yetişkinler de de bebeklerde de böyle oluyor normal birşey.
Deletedmom819 Yigitoglum_2 hamileyken bizde kullanıyorduk demiz ilacı bizimde öyle oluyordu. Yani normal. 🤞🏼