Bellabells Brcsnn ben 40 banyosu yapmadım.dinen öyle bişi yok.iki güne bir yıkıyorum oğlumu doğduğundan beri. Gerisi hep hurafe
Brcsnn Aslancikk ben abdest aliyorum banyo yaparken ama yine lekenme oluyo dikislerim tam dusmedi benim ben dua okuyamam dimi lekenme oldugu icin
Aslancikk Brcsnn valla bende senin gibi aynı durumdayım..ama niyet önemli bence..ben abdest aldım duamı okudum canim