Kahve_keyfi Kesinlikle izin verme eşinle konuş bu durumu. Bebeğine bir şey mi olması gerekiyor allah korusun neyi bekliyorsun. Bir şey olduktan sonra küs uzaklaştır hatta eşini bile boşa ne fayda o saatten sonra. Ben yaklaşık 2 aydır evde çocuğumla tekim eşim hariç giren çıkan yok eve. Ama bunu sağlayan benim ailem açısından ben, kaynanamgil açısından eşim oldu. Her şey eşde bitiyor böylelikle hiç araya girip kötü olmuyorsun o gerekeni söylüyor zaten.. Ama malesef her erkek eşim gibi değil bunu biliyorum üzülüyorum öyle kadınlara o durumda da iş başa düşüyor malesef gerekirse çatır çatır lafını söyleyip kovacaksın hiç kimse bebeğinden daha kıymetli olamaz. Normal bir zamanda değiliz onlarda normal bir şekilde torun sevemezler kusura bakmasınlar kaldı ki bile bile gelmek sevgi mi oda en büyük soru işareti ..