Merhabalar. Karınca yum yağı için tüyleri azaltıyor deniyor
yıllardır denemek istiyordum kendime de bebeğime de. En sonunda aldım 25 yaşımdayım ve yeni kullanmaya başladım. Kızım da 7 aylık ona da kullanıyorum. Bi ihtimal belki az çıkar ya da hiç çıkmaz tüyü. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum açıkçası. Sonuçta vücuduna hakiki olduğu sürece bir çok yağ sürüyoruz gazı geçsin vücudu nemli kalsın falan diye. Karınca yum. Yağı da bir yağ sonuçta. Kızmda henüz 1 ay da 3 kez kullandım büyüdüğünde sonucu göreceğiz. Ben de 2. Ay kullanımına geçtim ve gözle görülür bir seyrelme oldu. Bikini bölgesi çok tüylüydü benim orada bile geç çıktı ve seyrelmeler oldu. Tavsiye ederim.
Ancak bebeklerde de bizim gibi mi kullanılıyor?kullanan anneler varda yardımcı olabilir mi? Ben kendime nasıl sürüyorsam kızıma da öyle sürüyorum tek fark kendi tüylerimi temizledikten snra kullanıyorum kızıma direk..