2 ay 23 günlük kızım gece uykusuna 21:00 gibi geçiyor 1:30 ve 4:00-4:30 gibi de rüya öğünü yapıyor ancak naparsam yapayım 5 ten sonra uyanıyor ve gülücükler saçıyor yani uyku sersemi de olmuyor sonra 6 gibi hemen uyumak istiyor bu neden oluyor daha geç ve erken uykuya geçirmeyi de denedim değişmedi, odamız oldukça karanlık gece onu uyuturken açık olan gece lambası açık yoksa zaten göz gözü görmez çok kalın perdelerimiz uyanınca konuşmamayı denedim ama sürekli gülücüklerle laf atıyor en azından 6 ya kadar uyumasını nasıl sağlarım? 🤦🏻♀️🤷🏻♀️