Herkese merhaba
sanirim çoğu kisi bu konudan muzdarip :) benim kızım da alarm kurmuş gibi 45. dakikada uyanirdi neyse ki 7. ayında araştırdığım yöntemlerle düzelttik.
Şimdi öncelikle uyudugu sure boyunca yanında olun ve uyanır gibi olduğunda anında müdahale edin yani hangi yöntemle uyutuyorsanız örneğin pışpışlayın veya sallayın yönteminiz neyse işte uykusuna devam ettirin tamamen uyansa bile 40 dakika boyunca uyutmaya devam
ettirmeye çalışın bu süre boyunca uykusunun kaçıncı dakikasında uyandığını mutlaka not
edin. Bizim uykumuzu düzeltmemiz 1 ay sürdü. Dis dönemi geldiğinde tekrar aynı sürece girdik bu sefer farklı bir yöntem denemek istedim
o not ettiğimiz uyanma saatlerini baz alarak uyanmasindan yaklaşık 10 dakika önceden hafif uyanmasını sağlayın yani ses yapın dürtün parmağını sıkın
ama tamamen uyandırmıyorsunuz tabi. Uyanır gibi olduğunda yine söylediğim gibi uyutma yöntemijjize göre uykuya devam ettirin
bu yöntemle de yaklaşık 13 güne düzeltmiştik.
Artık 1 yaşında 2 şer saat 2 kere uyuyor şimdi. Daha da değişmez sanırım 😄
insallah sizde de ise yarar 😌