turkuaz1290 Deletedmom423 benm oğlum 4 aylık doğduğundan beri hep öyle diyebilirim nedendir bilmiyorum ama çokta takmadım açıkcası her dr kontrolunde doktor heryerine bakıyo ellerine falan bişe olsa onuda söylerdi diye düşünüyorum
Aryasare Deletedmom423 Bizdede oluyo böyle 5 aylıgız bizde ellerinin agzında olmasına yoruyorum bende 🤷♀️😊
Deletedmom423 gvnkbr internetten baktımda vitamin eksikliği falan yazıyor gerçekten sürekli eli ağzında ondan da olabilir 😊