Hanımlar dopum sonrası aşırı saç dökülmem var durduramıyorum hamileyken gürleşip sağlamlaşmıştı şuan bu gidişle kel kalacam dşye korkuyorum. Yaşayan var mı böyle bişey ve çözümünü bulan neler yapabiliriz bu konuda paylaşalım belki yarayışlı bişey buluruz. Bana bıttım sabunu öneriyorlar bunun için deneyen var mı aranızda ?