Tuba61 3 aylık. Bebeğim var anne sütünü almayı kesti. Memeyi görünce sinirleniyor ağlıyor istemiyor ne yapmam gerekir yardımcı olur musunuz teşekkürler
Gulella120 Doktorlar bebeklerin 3. Ayda meme reddi yaşadığını söyler hep. Benim sütüm az olduğu için hep emme problemi yaşadık mama destekliydik hep. Doktorla konuşurken emmek istemediğinide söyledim kaçıncı ay diye sordu 2 falandı hmm 3 olsa normalde demişti
elifzeze Tuba61 kuzenimin eşi de aynı problemi yaşıyor mamada veriyordu ara ara o süt sağıp verdi doktora sormuş düzelir demiş önceleri gece uyku arası emiyormus sonra emmemeye başlamış süt vermediler biraz en son 2-3 gün önce emiyordu şimdi ne oldu bilmiyorum
Gulella120 Tuba61 ben çok araştırmıştım bebekle ten teması kurun bir battaniyenin altında falan şeklinde şeyler okumuştum bu sırada bebeğinize sağarak sütünüzü verin aç bırakmak çözüm değil ve asla memeyi savaş alanına çevirmeyin kafasına basmayın kızmayın ayakta emzirmeyi deneyin vs bir çok şey okumuştum bir araştır istersen 😊
Tuba61 Gulella120 fazla üzerine gitmiyorum hepten kızıyor mamayı yemiyor çok uğraşıyoruz bakalım ne olacak