Bizdede o donemlerde basimiza 5-6 kez geldi az buz kusmak degil koca insan gibi agzindan burnundan geliyordu reflu ve alerjisi yoktu . Doktorumuz fazlasiji cikariyor 20 dk cok emzirme ve yatar degil biraz daha dik pozisyonda tutarak emzir demisti buyudukce bitti .