Hunilianne Arkadaşlar bu 4. Ay ataktan sonra bu uykular düzeliyor mu kurban olduğum geceleri yarım saatte bir uyanıyor 😳😳
Seyrif Hunilianne benim de çok zor geçti uyku düzenini oturttum gazı yok derken ,uykuları mahvoldu gaz geri gelmişti🤦♀️
Adakusunannesi Evet canım ataktan sonra eski hallerine geri dönüyorlar tecrübeyle sabit 😊 bizim 4 ay atağımız çok zor geçmişti çok şükür sonradan düzene bindi 👍
Hunilianne Adakusunannesi of gerçekten mi ya? Gece en çok iki kere uyanırdı emip devam ederdi uyumaya. Kaç gündür gecem gündüzüm yok uyku gözümden akıyor. Böyle düzeleceğini bilmek cok iyi gelir
Cigdemino Adakusunannesi 4.ay atağı 4.ayın içinde mi oluyor yoksa 4.ayı doldurunca mi acaba? Bebeğim 3 ay 13 günlük aynı şeyleri yaşamaya başladım bir anda değişti gebelerimiz ve gaz da başladı sanki
Bbddtt Adakusunannesi bebeğim 3 ay 23 günlük iki gündür bebeğim inanılmaz değişti. Melek gibiydi oğlum gece rutinleri vardı şimdi gündüz asla uyumuyor uykusuzluktan o kadar huysuzlaşıyor ki ama yine de diretip uyumuyor, uyuyamıyor. Geceleri ise rutin tamamen gitti bağırarak çığlık çığlığa uyanıyor ki hiç böyle değildi sessiz sessiz elini emerdi ben emme sesine kalkardım. Emzirip yerine koyduğunda ise gözleri faltaşı gibi açık ağlıyor ya da sürekli kafasın sağa sola çeviriyor kendini yay gibi geriyor. Bu 4. Ay atağı mı? Eğer öyleyse tam olarak ne kadar sürüyor ve ne zaman geçiyor? 4. Ay atağı 4. Ay dolunca mı başlıyor? Bir hafta sonra daha mı değişecek yani yavrum yoksa bu zamanlar o zamanlar mı? Kafamda deli sorular kafam uykusuzluktan 15 kilo taşıyamıyorum ama bebeğim gayet dinç ben anlayamıyorum.
Adakusunannesi Hunilianne benim kızım da öyleydi gündüz uyumazdı pek ama gece iyidi 4 ay atağından sonra Allah ım dedim noluyo bu çocuğa sabah uyanıyordum gözlerim kıpkırmızı uykusuzluktan ve inanır mısın bizde tam bittiği gece deliksiz uyudu ve ben atağa çok fazla inanan bi insan değildim 4 ay atağını dibine kadar yaşayınca inandım geçecek hiç kendinizi yıpratmayın ☘️
Duygusm Hunilianne Merhaba, forumda arama yaparken bu yazınıza denk geldim. Tam olarak aynı şeyleri yaşıyorum, güzel güzel uyurdu, şimdi uykuya hasret kaldım 🤦🏻♀️ Geçti mi sizin de uykusuz döneminiz? Bebeğiniz eski haline döndü mü?
Hunilianne Adakusunannesi valla gündüz zaten uyumazdı da en azından gece uyuyor diye sesini çıkarmıyordum 🙃 şimdi gece gündüz huysuz 🙃🙃
ertugrulbey19 Biz de 4 gün sonra 5 aylık olacağız geçen hafta düzeldi gibiydi bu hafta gene başladı 😣 Biz de kendi kendine uyuyan bi bebekken bagira çağıra uyur olduk napicami bilemiyorum
ilkgozagrimmmm Cigdemino Bende onu merak ediyorum. İnternetten bakınca atak haftasında değilim ama bebeğim tüm gece uyumuyor. Emzirirken uyukluyor yatağına koyuyorum bağırıyor ağlıyor. 4. ay bitince mi başlayacak içindeyken mi acaba
Agustosbocegi Cigdemino bizde ayni gundeyiz iki gundur burnumdan geliyo zaten uykumuz yoktu ama huzuru vardi simdi aglamalar cigirmalarida eklendi 😥
Hunilianne Seyrif gaz gelmedi ama 10 dedin mi mis gibi uyurdu sabah 7 ye kadar 2 kere uyanırdı emer koyardım yatağa devam ederdi uyumaya. Asla öyle olmuyor artık
Hunilianne Cansubbk 3.5 aylik gibi başlıyor sürekli kucak isteme, yatmak istememe. Meme reddi uykuya geçişte zorlanma 20-30 dakikada bir ağlayarak uyanıyor sonra tekrar uyuması da çok zor oluyor. Ve 35 gün sürüyor ama bebekten bebeğe değişebilir.
Adakusunannesi Bbddtt canım çok üzgünüm ama 4 ay atağı bir ay sürüyor en uzun ataklardan biri bizde gece sürekli çığlık ata ata uyanırdık korkuyo mu falan diye düşünüyordum hatta araştırınca 4 ay atağından olduğunu öğrendim bittiği gün herşey bitti eski düzenimize döndük çok şükür
Hunilianne Bbddtt 3.5 aylık gibi başlıyor ve 35 gün sürüyor. Tabi illa kesin sınırları olacak diye bir şey yok belki 3 gün gecbaslar 3 gün erkenbiter o bebeğe gore
Bbddtt Adakusunannesi Adakusunannesi Hunilianne teşekkür ederim cevaplarınız için öncelikle. Peki bu atağı daha soft atlatmanın sizce bir yolu var mıdır ya da biz yeni yaşayan ve yaşayacaklara deneyip önerebileceğiniz şeyler var mıdır?