ayazlianne Hanımlar doğumdan 3 buçuk ay geçti hala göbeğimi hissetmiyorum dokunduğumda uyuşukluk var , sadece bende mi var problem mi anlamadım. ??
Mlkaslhn ayazlianne sorun yok canım bende 3 buçuk ay önce sezeryan oldum ve hayla uyuşuk soğukta Felan sızlıyor 😊
Gurbettebianne ayazlianne aynen canım kuzenim en son doğumundan 6 yıl geçti ve hiç bir sorun olmadığı halde hala uyusuk der . Ama tabi farklıdır her insan ama geneli geçmiyor