Neslimm benim göğüs uçlarım içe çökük olduğu için kızım tutamadı emmedi, wee nin silikon ucu vardı onunla da emmedi sonra bi umut Philips avent kelebek small beden slikon ucu aldım cok şükür ki cok güzel tuttu emiyor kızım, bir ay 4 günlüğüz hala uçla emiyor cok memnunum, emmdikçe sağ göğüs ucum biraz cıkıyor silikonsuz emziriyorum bazen ama sol göğüs ucum hala cıkmıyor uçsuz tutamıyor, silikonla emebildiği yere kadar emecek artık, sütte gayet güzel geliyor, daha iler ki zamanlarda göğüs uçlarım çıkar mı bilmiyorum şuan böyle devam sıkıntı yok gaz sorunumuz da yok