Minik0212 gaz olabilir bağırsakları da çalışıyo olabilir. Bunun için doktora götürmüştüm ses geliyo diye bebeklerde normal ses gelmesi çalışıyo demişti. Gaz damlası kullanabilirsin. Biogai Gaz damlası var ben kullandım çok memnun kaldım. Şuan 4 aylık kızım düzene girdi bıraktım kullanmayı. 1.5 aylıkken başladık kullanmaya 3.5 aylıkken bıraktık