At yemi olabilir ki ne var bunda doğadan gelen bir şey sonuçta tadsız gibi de gözükebilir ama yapmasını bilirseniz oldukça da lezzetli ve fazlasıyla besleyici bir gıda. Protein oranı çok yüksek saf lif kaynağı ben süt yapsın diye azıcık üstüne süt çıkacak şekilde pişiriyordum. Sonra içine muz kuru üzüm kuru kayısı kuru incir evde ne varsa koyuyordum. Çok güzel süt yaptı ve fazlasıyla da doyurucu ve yapımı çok kolay. Anneler olarak rahat yemek yiyemiyoruz malum vakit kısıtlı olduğu için bu açıdan hazırlaması çok kolay ve en önemlisi asla kilo yapmıyor ve uzun süre tok tutuyor. Ben ilerde bebeğim ek gıdaya geçtiğinde ona da yedirdim. Minik kurabiyelerini yapıp eline atıştırmalık olarak verdim. Omletini yaptım. Robottan çektirip un haline getirip pankeki yaptım.