Deletedmom133 elifiii sabah hissetigim olabilir mi iki gündür odadan odaya koltuk taşıyorlardı yukarıdakiler ondan dolayı Hiç ihtimal vermedim deprem olduğuna Dur bir bilgi sisteminden bakayım
elifiii tarcinkokusu14 iyi ki hissetmemişsiniz, ya herhalde hem korona karantinası hem bu deprem can sıkıcı oldu..Bazı yerler cok bazı yerler az hissetmiş, değişik faktörler var tabi.. Allahım bir daha yasatmasın.
tarcinkokusu14 elifiii herkes değişik bir depremdi diyor gerçekten Allah hayır etsin sonumuzu ne yapacağımızı şaşırdık 😔