Aynı dertten muzdaribim bende 4. Aya dün girdik ve oğlum 2 gündür çok huzursuz aşılardan dolayımı diye düşünüyorum çünkü huzursuzluk ve ateş etkileri vardı. Umarım bir an önce düzelir çünkü piskolojik olarak çöküşlerdeyim sabırlar ve bebişlerimize sağlıklar dilerimm kızlarr 😍