Benim de gece sıkıntısı yok geç uyuyordu uyudumu sabah 11 e kadar felan uyuyo tabi gece mamasına uyanıyor ağlıyor bildirim yapıyor :) ben şimdi bi sayılar var şifali sayılar diyorlar onla uyutuyorum akşam 10 da düzen yaptım o sayıyla hep uyudu hemen yoksa uyumazdı 1-2 de felan uyuyordu ve ayağımda saatlerce salamama rağmen bu sayılarla 10 dakika da uyuyo gündüz de 3 te yatıyo 6 da kalkıyor çok şükür düzeltik biz❤️🧿